Flat Preloader Icon
ریسه های تزئینی چراغی چیست و چه کاربردی دارد؟
adminsana
23 اردیبهشت 1402
133بازدید

ریسه های تزئینی چراغی چیست و چه کاربردی دارد؟

چراغ های رشته ای خرید نسبتاً ارزانی هستند که واقعاً می توانند به فضای اتاق یا خانه شما ببخشند. آنها می توانند فضای یک اتاق را ملایم کنند، ویژگی های خاصی را برجسته کنند، یا یک حس جادویی به یک فضای معمولی اضافه کنند. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید چراغ‌هایتان را مرتب کنید، از جمله انجام کارهایی مانند بستن وسایل خانه یا نوشتن پیام با آنها. شما همچنین می توانید تزئینات خود را انجام دهید، مانند یک چراغ گلدان جشن یا چراغ های گل. حتی می‌توانید چراغ‌های رشته‌ای را با پیچیدن وسایل فصلی با آنها یا گره زدن روبان‌های رنگی بین لامپ‌ها در دکوراسیون موجود بگنجانید. در ادامه به مبحث ریسه های تزئینی چراغی چیست و چه کاربردی دارد میپردازیم. جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

1.مبلمان و وسایل را با چراغ بپیچید.

 وسایل روزمره خانه مانند آینه، قفسه کتاب، سبدهای زینتی و غیره را می توان به راحتی با چراغ ها تزئین کرد. به سادگی لامپ ها را روی شی بپوشانید یا بپیچید، یا چراغ ها را با چیزهایی مانند قلاب های چسب، گیره های فشاری و نوار در جای خود وصل کنید.
  • هنگام استفاده از نوار برای چسباندن چراغ های خود به یک سطح تمام شده مانند چوب، دیوار رنگ شده و غیره مراقب باشید. برخی از نوارها ممکن است به سطوح تمام شده آسیب بزنند.
  • می‌توانید با پیچاندن چراغ‌ها به دور آن، پاتختی خود را به یک میز خواب و چراغ خواب ترکیبی تبدیل کنید.
  • چراغ های رشته ای روی کمد برای ایجاد نورپردازی روحی در اتاق خواب شما.
  • برای لمس عجیب و غریب، دور لبه‌های آینه چراغ‌ها را بپوشانید.

2. یک نمایشگر عکس با نورهای بسته ایجاد کنید.

چراغ‌ها را بین قلاب‌های چسبنده، میخ‌ها یا نوع مشابه آویز ببندید. بعد از اینکه چراغ ها در جای خود قرار گرفتند، عکس ها را با گیره لباس در بین چراغ ها وصل کنید تا یک نمایشگر عکس با نور رشته ای ایجاد کنید.

  • اگر آماده سرمایه گذاری روی قاب عکس نیستید، این یک راه ارزان و جذاب برای نمایش تصاویر مورد علاقه شما است.
  • به جای تصاویر، می توانید کارت پستال های قدیمی را برای موضوع سفر آویزان کنید.
  • برای ایجاد یک طرح رنگی یکپارچه، ممکن است بخواهید رنگ چراغ هایی را که رشته می کنید با روتختی، پتو و غیره خود مطابقت دهید.
  • از گیره های فشاری یا قلاب های چسبنده برای ترسیم پیام خود بر روی دیوار استفاده کنید. چراغ های رشته ای خود را دور این چوب لباسی بپیچید تا زمانی که چراغ ها پیام شما را بیان کنند.
  • اگر نگران هستید که گیره ها آسیب زیادی به دیوار شما وارد کنند، از یک تکه تخته نازک به عنوان پایه استفاده کنید و از گیره ها، میخ ها یا آویزهای مشابه برای ترسیم پیام استفاده کنید. چراغ ها را در اطراف چوب لباسی بپیچید، سپس تخته را به گل میخ وصل کنید.

3.با لامپ های بزرگ، روشنایی به راحتی قابل جابجایی ایجاد کنید.

لامپ‌های رشته‌ای لامپ‌های بزرگ معمولاً کوچک‌تر از لامپ‌های سنتی هستند، اما اندازه لامپ‌ها به اندازه مشت کودک است. اینها به راحتی فضایی باکلاس، براق و کمی قدیمی به تقریبا هر فضایی اضافه می کنند. چراغ های لامپ بزرگ را برای مبلمان یا وسایل (مثل طاقچه، طاقچه و غیره) بپوشانید تا نوری ارزان و دلربا ایجاد کنید.

  • اگر تنوع را دوست دارید، این تکنیک ممکن است برای شما عالی باشد. شما به راحتی می توانید لامپ های رشته ای لامپ های بزرگ را در هر زمان که احساس تغییر کردید در اطراف خانه خود جابجا کنید.
  • شما باید بتوانید این سبک نور را در اکثر فروشگاه های بزرگ مانند Walmart، Target و غیره پیدا کنید.
  • سعی کنید از لامپ های بزرگ در اتاق خواب، دفتر کار یا کمد دیواری خود استفاده کنید.

4.چراغ های رشته ای را به شکل های جالب بچینید.

 گیره‌ها یا قلاب‌های چسبنده را روی دیوار به شکلی مانند درخت، ابر، آدم برفی یا هر چیزی که می‌خواهید بچینید. پس از آن، چراغ‌های رشته‌ای خود را دور گیره‌ها یا قلاب‌ها بپیچید تا چراغ‌ها شکل طرح شما را بگیرند. هنگام استفاده از گیره ها، سعی کنید تا حد امکان از تعداد کمتری استفاده کنید. استفاده بیش از حد ممکن است حفره های ناخوشایندی در دیوار شما ایجاد کند که آنها را پایین بیاورید.
  • از رشته های رنگی مختلف برای برجسته کردن ویژگی های خاص یا برای دادن رنگ و تعریف به طرح های نور رشته خود استفاده کنید.
  • چیدمان یک رشته چراغ به شکل یک نور شب عالی برای اتاق خواب کودک خواهد بود.

5.پیام ها را با چراغ های رشته ای بنویسید.

 نورهایی که انعطاف پذیرتر از نورهای رشته ای معمولی شما هستند، مانند چراغ های لوله، برای نوشتن پیام ترجیح داده می شوند. نوشتن پیام با چراغ های انعطاف پذیرتر آسان تر خواهد بود.

6.تخت خود را با چراغ تزئین کنید.

 اگر سایبان دارید، قاب سایبان را با چراغ‌ها بپیچید و اجازه دهید انتهای آن به داخل پارچه سایبان برود، یا می‌توانید پارچه سایبان را دور چراغ‌ها بپیچید تا نورها از روی پارچه بدرخشند. حتی اگر سایبان ندارید، می توانید ستون های گوشه تخت خود را بپیچید تا درخشش دنج و ملایمی به اتاق خواب خود بدهید. 

7.سیم های برق را مدیریت کنید

به خصوص اگر قصد دارید از چند رشته برای تزئین استفاده کنید، طناب های نور رشته می توانند به سرعت از کنترل خارج شوند. چندین طناب را با زیپ و گیره های کلاسور کنار هم جمع کنید. از قلاب های دیواری چسبی برای جمع آوری و مدیریت چراغ های دیواری استفاده کنید.
  • حتی جمع کردن چند سر بند ناف جداگانه می تواند به دکوراسیون سبک شما ظاهر مرتب تری بدهد.
  • سیم‌های شل به راحتی می‌توانند به یک خطر گیر کردن خطرناک تبدیل شوند. علاوه بر این، اگر از آویزهای دیواری برای چراغ های خود استفاده کرده اید، ممکن است در صورت پر شدن ناگهانی به دیوار شما آسیب برساند.

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

جهت خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران با کارشناسان صنایع روشنایی سنا تماس بگیرید.

شماره تماس صنایع روشنایی سنا : 09126541605
پست الکترونیکیroshanaeesana@gmail.com

خرید و اطلاع از فیمت انواع چراغ خیابانی تنیسی ، چراغ خیابانی ژوپیتر ، چراغ خیابانی راکتی ، چراغ خیابانی ماژولا ، پروژکتور ، ریسه های تزئینی ، سیم و کابل و لامپ های led در تهران

دسته بندی:

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

Related Articles



خرید انواع محصولات روشنایی

جهت خرید انواع محصولات روشنایی با ما در ارتباط باشید

    مشاوره رایگان